Vigo, Spania (Port, Portugal) - reisetips, greieste måte å reise dit på

Tråd i 'Reisemål' startet av Fjordheim, 12. mai 2014.

  1. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God aften,

    Skal på en to dagers jobbtur til Vigo om ganske kort tid. Siden jeg ikke har vært I dette området av Spania før så kombineres denne med en privat langhelg, enten I forkant av møtene eller I etterkant.

    Vurderer sterkt å tilbringe den private langhelgen I Porto området I landet rett sør for Vigo, kanskje mere å ta seg til der? Og I så fall kanskje lettest å fly til/fra Porto ene veien?

    Noen som har vært noen av stedene og har noen tips å komme med? (fikk vite dette først I dag så har ikke hatt tid til å sjekke noe som helst selv enda).

    Det viktigste er god mat og drikke, god atmosfære og gjerne også et bra hotel (jeg skal slappe av, basta).

    Historiske steder / fin arkitektur er også interessant. Eventuelle hoteller med bra basseng m/bar vil bli foretrukket.

    Alle tips mottas med stor takk.

    Mvh
    Fjordheim
     
  2. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Anyone? må bestille tur I løpet av uka, neste uke altså. Reisebyrået foreslår å reise via enten CDG (Hop Regional på siste strekket), eller Barcelona (Vuelling) og alternativet til Porto er med Lufthansen via FRA på vei ned og via MUC tilbake.

    CDG frister meg ikke.

    Ingen som har noen gode tips til dette området?

    Mvh
    Fjordheim
     

Del denne siden