Egotrippene blir stadig lengre! I Hong Kong var den i 2016 på 26 timer https://insideflyer.no/forums/threads/ego-trip-til-hong-kong-t-r-på-tre-dager.5969/ I Chicago varte den i 51 1/2 time ... https://insideflyer.no/forums/threads/egotrip-til-chicago-51-1-2-time-i-chicago.8015/ .... og nå skal jeg være junaiten i 74 timer! Jeg skal nok få tiden til å gå, min sønn påstår at det skal være en frokostrestaurant i Washington med Michelin stjerner. Den må nok sjekkes ut .. viktig med frokoster. The Blue Duck. Hadde egentlig tenkt å våkne opp til Mail fra bolaget i dag med CU og plass i fremste del av flyet, men den er ennå ikke kommet. Jeg liker meg egentlig godt i Plus også, må bare huske å bunkre det aller nødvendigste når de er der med vognen. Her er en av fordelene med å reise alene, sist jeg reiste i Plus hadde jeg mor ved siden av og når hun mente at bunkringen gikk ut over det anstendige kom det "Eddie .. nå holder det vel!" Ikke et spørsmål, men mer en kommando ... Da vi satt og tørstet over Grønland spurte hun om vi ikke fikk mer rødvin måtte jeg gi en kort innføring i sevicereglene hos SAS. Mor var jo blitt godt bortskjemt i 1F på veien ut, der hadde hun en egen "boy" som passet på at hun hadde Champis hele tiden. I ettertid har vi fløyet Air Canada og Air Canada Rouge i Premium Economy og der gikk de med drikkevognene hele tiden. I morgen skal jeg sitte på 23G i SK925 og hadde håp om å få hele toseteren alene, men nei, en eller annen gjøk skulle absolutt presse seg ned mellom meg og vinduet. Kanskje jeg må legge litt bunkring oppe i hyllen ... I alle fall, i morgen tidlig sitter jeg på 2D på SK2861 (flyet har ikke 1D) og 2E ser ut til å være blokkert. Fem timer på CPH vil bli tilbrakt i Eventyrloungen tror jeg, skal teste den for første gang .... Reisefeberen sitrer i kroppen og jeg gleder meg som et barn, håper fremdeles på Mail fra bolaget ... Ha en deilig dag alle sammen!
Oppholdet finansieres bl.a med 7 399 kr mottatt fra AirHelp (Air Canada) i dag ... det hjelper å klage!
Gleder meg til rapport God tur. Dog forstår jeg ikke at du stikker fra Bergen i mai og spesielt med dette finværet!! Hele juni kommer til å være en eneste lang parademarsj i drittvær
Nå er dette bestilt for lenge siden og hytten er opptatt med jenter på tur! Måtte ut å fikse båtmotoren i går kveld ..... Alt ligger til rette på hytten, mat og vin og det som må til .... i tillegg er det klar båt og bensin.
God tur! Håpar du får litt betre vêr enn eg hadde forrige helg! Vi hadde stort sett berre regn.. Då vart forøvrig SK925 kansellert på veg bortover og 600 EUR tikka i går inn på kontoen. Kjapt levert av SAS, vart trass alt berre 4,5 timar forsinka etter ombooking. Slik sett har vel eg og finansiert neste tur. Eg plukka forøvrig opp eit tips frå @Herlov sitt reisebrev. National Air and Space Museum, det var ganske interessant. Vert moro å følgje deg!
God tur @Eddie47 , ser fram til rapport fra Eventyrloungen. Hva angår servering underveis, skulle du gå tom for drikkevarer, så er det vel ok å gå i Galley og hente selv? Misunner deg, sen vår / sommeren er en praktfull tid å krysse dammen på, især om man får klarvær over Grønland, blir aldri lei av den utsikten.
Får gå for denne gang. God tur! Jeg har bannet til meg selv hver gang jeg har flydd SK2861 at NÅ ER DET SISTE GANG, men så ender jeg opp med å booke den igjen og igjen...