Hei, reiser hjem til Norge 2.januar og har 4 timers venting på Heathrow. Noen som kan anbefale noen lounger der? Hadde vært kjekt med en dusj. Jeg har EBG, samt prioritypass. Flyr thai.
Da ville jeg gått for SQ og AC (de ligger vegg i vegg, begge har dusj). Eventuelt svippa bortom United for en drink om du ønsker det.
Flyr du Star Alliance da? Lufthansa senator og Singapore er de jeg liker best. United sin har bra bar.
Tilgang med EBG såfremt du flyr A*. Ingen egne områder for biz - det har jeg vel sjelden opplevd uansett lounge.
Det er ikke eget biz-område i Oslo, men et eget område som er for dem med minst gullkort. Det samme er for Senatorloungene til LH. Forøvrig ville jeg tatt turen til Air Canada-loungen for noen glass vin i fred og ro, og så ville jeg spist i loungen til Singapore Iden jeg synes maten er best der.
Var innom 3 lounger på Heathrow. Air Canada, Singapore og Lufthansa. Vil nok rangere dem i den rekkefølgen også.
Hei! Skal ta med fatter på tur til London, og har lyst å gi han en liten "lounge-runde" på vei hjem. Så lurer på: 1: Kan man besøke mange *A lounger på en kveld? 2: Hvilke burde man besøke? 3: Tenker da på mat/drikke og opplevelse Og, dette er bare for gøy
Var der nettopp og anbefaler Air Canada sin lounge i Terminal 2,bygning B. Alle star allianse selskaper flyr fra terminal 2. Rett ved siden av denne loungen ligger Singapore sin lounge og den er også bra. Du kan gå innom så mange du vil.
Flyr du i SAS plus mener jeg det er sagt du kan bruke Lufthansa business lounge. Noen som vet om SQ setter frem champis i sin lounge når det nærmer seg avgang for egne flighter? Var bare musserende da jeg var der sist. United loungen var bedre enn SQ. Større, lysere, bedre drikkeutvalg. Litt mindre mat enn SQ. Fikk ikke lov av kona til å teste Air Canada også.