Tysdag i Aust-Finnmark

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 24. nov 2020.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon, gode medforumistar!

    Her ser det mørkt ut for bonusinntening og reiser til fjerne himmelstrok. Ikkje er det mykje sollys å spore, heller, om vi skal tru dagens tabell:
    soli.jpg

    Ja-ja, ein får narre sjefen til å tru at ein fortener løn, då. Det er ikkje like stas som å fly og det gir ikkje bonuspoeng, men det får no dagane til å gå på eit vis.

    Ha ein fin-fin tysdag, folkens :)

    PS
    For dei som ikkje følgjer formumstråden om servering i SAS PLUSS, så kan eg òg her leggje ved det svar som vår alles kjære Vibeke i SAS svarte om kva 'servering innan Skandinavia' betyr:
     
    Last edited: 24. nov 2020
    Berlioz, Earl, ME262 and 13 others like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her har man rukket tre store kopper med sort gull og endel jobb.
    Sykkelen ble spylt i morres da den ikke så ut - nå får den stå inne og tørke før jeg smører opp gir osv.

    Skal hente en fin flaske på polet i ettermiddag - den skal rett på lagring i 6-10 år :)

    Ha en strålende tirsdag :D:D
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 11 others like this.
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Trumpen har gitt opp, bestefar Biden snart på plass, bare å passe på regelmessig demens testing så er vi innenfor.

    Vaksinere med svært god treffsikkerhet og effektivitet, masse produksjon i gang, nå trenger vi bare vaksinekort der det er påstemplet : Covid 19 vaccine og reise HVOR DU VIL :)

    Ha en super uke folkens, normalisering innen 6 mnd forventet
     
    Berlioz, Earl, ME262 and 9 others like this.
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    "God morgen Norge" sang Knutsen og Ludvigsen i sin tid. I denne mørketid (på flere vis) så er det en fin sang å høre på i morgengryet :).

    Men det snur snart, om snaut 4 uker bikker sola og vi går mot lysere tider. Med vaksiner som klargjøres for å sendes ut over den ganske verden så blir det dermed også lysere tider på flere måter. Måtte bare flyselskapene overleve i mellomtiden.

    @Kristian , sa Vibeke noe om den enheten med drikke kan være øl? Hadde vært kjekt med en øl når man skal nordover igjen.
     
    Berlioz, Earl, ME262 and 9 others like this.
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo.

    For ett år siden hadde jeg denne utsikten en tidlig søndag i 9-draget:
    upload_2020-11-24_9-6-46.png
    Skulle vært en tur i Bergen helgen som kommer, men det nå litt småtotalitære styret som sitter med makten mellom de 7 fjell gjør at jeg synes det er tryggest å holde meg hjemme. Får vente med den risikoen til jul.

    Ha det kjekt :)
     
    Last edited: 24. nov 2020
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 10 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    I dag skal jeg til og med en tur på bortekontoret (mest for å spise lunsj). Det blir stat med litt forandring. Det er fint her hjemme, men litt forandring gjør godt innimellom.

    For "moro skyld" sjekket jeg flighten til og fra Tokyo i februar/mars, ingen av dem er mulig å booke på ANAs hjemmesider. Så den turen går nok (etter hvert ganske forventet) i vasken.

    Jaja. Da blir et å lete etter neste mulige CT-tur et eller annet sted, litt lenger frem i tid. Det er jo litt stas å planlegge/finne tur også. :)

    Nyt tirsdagen!
     
    Berlioz, Earl, ME262 and 9 others like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Det spurde eg ikkje direkte om og følgjeleg svarte ikkje Vibeke på det, diverre. Eg vidareformidla hennar fulle og heile svar. No er det berre ei knapp veke til vi får svar frå folk med 'frontlinjeerfaring', så eg vil ikkje mase meir enn nødvendig, vi kan ikkje slite ut Vibeke :)
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  8. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen... ish...

    Fortsatt bakkefast, men ikke pga tekniske problemer som for to år siden da jeg fikk en svipptur innom SNN. Noen hadde visst snublet i ledningen på radaren på DUB (som var opprinnelig destinasjon) eller no'?
    Det ble i alle fall et par timer i flyet, til stor glede hos guttegjengen bakerst som fikk gratis øl når serveringstralla etter hvert ble åpnet. Ingen irske stereotyper forsterket der nei.
    Ja, ja kjekt å ha vært der nå som det ikke er mulig å stikke innom med BA 1 lenger :(

    [​IMG]
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  9. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,532
    Likes mottatt:
    2,613
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemmeferie suger... Dag 2. Har gjort unna en liten løpeøkt, og frokost.

    Hva skal resten av dagen fylles med? Husvask? Nei, det var bedre før når en kunne reise til varmere strøk og noen andre tok seg av vaskinga.
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 7 others like this.
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    Om det er en trøst, så suger alt etter mars.2020 fram til vaksinen er lansert til alle.
     
    Earl, Blaa, ArthurDent and 2 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Verdens vakreste by
    Solkysten
    Byen mellom de syv fjell er litt grå i dag, men det blir nok bra ..
    6545D9AB-1961-478F-ADC3-F5D9427588A0.jpeg
     
    Berlioz, Earl, ME262 and 8 others like this.
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,965
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bortekontoret!
    Dagen går med på en rekke møter, og kanskje en ørliten polferd.
    I helgen blir det en tur til Molde, så får finne ut hvor vi skal sove denne gangen. Har testet alle overnattingstilbud som jeg vet om, men en av de pusses opp og jeg er usikker på hvorvidt de er ferdige eller om de gir freshe rom framfor slitte. Logikken er jo ikke alltid på plass.
    Noen som har vært på Scandic Alexandra i det siste?
    Rommene der er jo store, men var slitte i fjor. Tenker å tilbringe mest tid innendørs, så størrelse er jo en grei faktor men ikke på bekostning av trivsel der jeg irriterer meg over slitte ujevne gulv og tapet som er revnet.

    Ha en flott dag!
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  13. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Reisefølget måtte trekke seg fra tur til LYR til helga pga jobbrestriksjoner. Fruen og jeg er fremdeles reiseklare.
    Låner et bilde funnet på face, av flytur OSL-TOS. Ser jo helt fantastisk ut for oss søringa
    126873440_661260404542675_5746895557251462694_n.jpg
     
    Earl, ME262, Torris and 9 others like this.
  14. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,774
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.

    Lite å melde om her annet enn hektiske dager på jobben.

    For ett år siden var det shopping i storbyen.

    GenderFreestore.jpg
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  15. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God formiddag fra en grå hovedstad. I morges ble jeg angrepet av akutt reisefeber. Jeg tok meg derfor en liten spasertur i Tokyo via Google Street View. Patetisk ja, men det lindret litt. Ha en god dag!
     
    Earl, ME262, Sunnfjordingen and 7 others like this.
  16. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    Apropos, her kommer litt tunge incentiver for evt anti-vax'ere på forumet ;) https://www.expressen.se/tv/nyheter...ver-reglerna-for-internationella-passagerare/
     
    Eddie47 and EndreD like this.
  17. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    799
    Likes mottatt:
    3,173
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag frå innenriksloungen på Gardermoen. Kan melde om særdeles avslappa stemning både her og generelt på Gardermoen. Dagen til no har bestått av 4 hektiske timar på kontoret før Widerøe leverte meg her for ein liten halvtime sidan. Om ei lita stund skal (forhåpentligvis) bolaget svippe meg over fjellet igjen til Haugesund. Lenge sidan sist eg var innom der med fly.

    Ha ein fortsatt fin dag folkens!
     
    Kristian, Earl, haifinn and 5 others like this.
  18. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
    Fint med litt hverdagsluksus nå mens byen er tørrlagt og øde :D

    20201124_181239.jpg
     
    Upsaker, Earl, holmen and 3 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå ein dal i Sunnfjord. Ein liten cowboystrekk før avkommet skal matast og vaskast før det vert fotball frå England og øl frå Florø (Kinn Bryggeri). Bonuspoeng frå Fjordkraft har eg òg fått, so no er det berre velstand.

    Snart helg, jul og sommarferie
     
    Kristian, EndreD, Earl and 5 others like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En dag full av Teams-møter er unnagjort. Noen dager så er det irriterende at alle er på hjemmekontor for da er det ingen som tenker på at man trenger noe tid mellom møtene, istedenfor så kalles det gjerne inn til flere møter samtidig for noen mener at når man kun skal delta via video så er det visst greit å være på 2 skjermer samtidig:confused:
    Jaja man overlevde denne dagen også, og det var dagen med mest møter denne uken så nå kan man så smått begynne å telle ned mot helg... kvelden tilbringes i sofaen med å se de røde djevlene spille litt ball :)
    Nyt kvelden folkens :)
     
    Berlioz, Kristian, EndreD and 2 others like this.

Del denne siden